
Отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість
Отримання Витягу з реєстру платників податку на додану вартість
Станом на 01.02.2024 року кількість платників ПДВ становить 251 345 (91% юридичних осіб, 9% фізичних осіб). Це є досить велика кількість, тому тема отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість є завжди актуальною. Якщо Ви колись чули про такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування – ці документи недійсні ще з 2013 року. Тому якщо ви зареєстровані платником ПДВ, підтверджуючим документом буде витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим, контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників. Але його отримання є найкращим способом пересвідчитись, що ви дійсно є платником ПДВ.
Даний витяг є безстроковим за умови, що ви не вносили після його отримання ніяких змін в реєстр платників податку на додану вартість. Витяг містить дані з реєстру, що були вказані в реєстрі на момент формування витягу. Тому, якщо ви змінювали якусь інформацію – необхідно зробити новий витяг. Після внесених змін, витяг, який ви отримали раніше буде вважатись недійсним, так як в ньому вказана недостовірна інформація. Тому після внесення змін необхідно отримати новий витяг з реєстру платників єдиного податку, де буде вказана актуальна і достовірна інформація про Ваше підприємство.
Даний витяг можна отримати як у контролюючому органі за місцем податкової адреси так і в електронному вигляді. Документ отриманий в електронному вигляді і отриманий фізично в Державній податковій службі – має однакову юридичну силу. Відповідно до чинного законодавства е-документи прирівнюються до паперових аналогів.
В даному витязі зазначена така інформація:
• назва чи ПІБ платника;
• індивідуальний податковий номер платника ПДВ;
• дата податкової реєстрації;
• термін дії реєстрації платника ПДВ;
• податкова адреса та найменування контролюючого органу в якому Ваш ФОП стоїть на обліку;
• реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість входить в пакет послуг при реєстрації ФОП чи юридичної особи. Але якщо Ваш ФОП/юр.особа вже зареєстрований і Вам необхідний лише Витяг з реєстру платників податку на додану вартість – ми також зможемо Вам допомогти. Вам не потрібно витрачати час на похід в Державну податкову службу, чекати своєї черги, і бачити як завжди, невдоволених податківців.) Ми з радістю допоможемо Вам отримати даний витяг без втрат вашого настрою і дорогоцінного часу, а Вам же лише необхідно буде його роздрукувати.
Вартість та терміни надання послуги:
• Вартість послуги з отримання Витягу з реєстру платників податку на додану вартість становить 700 грн.
• Термін виконання – 3 робочих дні. Наша команда забезпечить швидке та зручне отримання документа без потреби самостійно звертатися до податкових органів.
Послуги, які можуть Вас зацікавити:
Зв’яжіться з нами сьогодні
Якщо вам необхідно оперативно отримати Витяг з реєстру платників ПДВ, звертайтеся до компанії “Бізнес Документ”. Наші експерти готові надати професійну допомогу, заощадивши ваш час та зусилля. Зв’яжіться з нами вже сьогодні, і ми з радістю допоможемо вам!
Телефонуйте за номером +38 063 244-30-00, І ми допоможемо Вам реалізувати ваші задачі!
